Χορήγηση επιδομάτων ασθενείας μέσω ηλεκτρονικής διαδικασίας Με την αριθ. 49876/14967/2020 Απόφ. Υπ.Εργασίας (ΕΑΕΔ 2021 σελ. 21) δημιουργείται ηλεκτρονική υπηρεσία, μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης (gov.gr), με σκοπό τη χορήγηση των επιδομάτων ασθενείας - ατυχήματος. Από τον ιατρό του ασφαλισμένου - εργαζομένου συμπληρώνεται ηλεκτρονική βεβαίωση ανικανότητας εργασίας, λόγω ασθενείας. Αυτό είναι υποχρεωτικό πριν από την υποβολή της αίτησης από τον ασφαλισμένο. Μετά την ιατρική βεβαίωση ο ασφαλισμένος υποχρεούται όπως εντός οκτώ (8) μηνών υποβάλλει την αίτηση ηλεκτρονικά στον e-ΕΦΚΑ. Με την αίτηση δηλώνεται ο ΑΜΚΑ, τα στοιχεία ταυτοποίησης της ιατρικής βεβαίωσης, καθώς και ο ΙΒΑΝ του τραπεζικού λογαριασμού. Ο εργοδότης καταχωρεί ηλεκτρονική βεβαίωση στην οποία αναγράφεται υποχρεωτικά το χρονικό διάστημα αποχής του εργαζόμενου από την εργασία του. Η απόφαση χορήγησης των επιδομάτων ασθενείας κοινοποιείται ηλεκτρονικά στο e-mail εργαζομένου - δικαιούχου. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορούν να αναζητηθούν στην πιο πάνω Υπουργική απόφαση.